בלוג

לקוחות חוזרים מהווים גורם חשוב בהצלחתו של העסק ובהישארותו בשטח למשך שנים רבות. שימור לקוחות באתרי מסחר מהווה אתגר לא פשוט, מאחר שהרכישה לא מלווה בחוויה אישית. למרות זאת, אין זה אומר שלא ניתן לשמר לקוחות, אלא שיש לבצע התאמות של האסטרטגיה הזו בשוק המקוון. נראה כי הטיפים הבאים יעזרו לכם במשימה זו באופן האופטימלי.
אין זה סוד כי אחד מהאתגרים הקשים ביותר העומדים בפני חנויות אינטרנטיות רבות הוא ריבוי המקרים של עגלות נטושות.
פגשנו לאחרונה לקוח פוטנציאלי שבדיוק השיק אתר חדש. בפגישה שלנו הוא אמר את המשפט הבא: ״השקנו אתר חדש. נקדם אותו קצת, נראה שהוא מצליח ואז נוסיף שירות לקוחות״. בינתיים פקיד/ת הקבלה אמור היה לענות לשיחות הטלפון הנכנסות ולפניות במייל. על לייב צ׳ט בכלל אין מה לדבר. כמובן שהגישה הזאת היא מתכון בטוח לכישלון.