בלוג

אין זה סוד כי אחד מהאתגרים הקשים ביותר העומדים בפני חנויות אינטרנטיות רבות הוא ריבוי המקרים של עגלות נטושות.
פגשנו לאחרונה לקוח פוטנציאלי שבדיוק השיק אתר חדש. בפגישה שלנו הוא אמר את המשפט הבא: ״השקנו אתר חדש. נקדם אותו קצת, נראה שהוא מצליח ואז נוסיף שירות לקוחות״. בינתיים פקיד/ת הקבלה אמור היה לענות לשיחות הטלפון הנכנסות ולפניות במייל. על לייב צ׳ט בכלל אין מה לדבר. כמובן שהגישה הזאת היא מתכון בטוח לכישלון.
זה אולי עוד נראה רחוק אבל חגיגת הקניות הגדולה של השנה כבר כמעט כאן. כל מי שמנהל אתר מכירות אונליין יודע שחודש נובמבר הוא חודש שעשוי להשפיע על כל המאזן של השנה. התנהלות נכונה בתקופה הזאת עשויה להגדיל את מחזור המכירות בעשרות אחוזים. היערכות לקויה או מאוחרת עשויה לייצר אכזבה.