שירות לקוחות ומכירות לחנות וירטואלית

שירות לקוחות ומכירות לחנות וירטואלית

31/10/2017

מתברר שמוקד שירות ומכירות טלפוני וצ'אט חי, הם כלים חיוניים להצלחתו של אתר איקומרס.

כן, גם בעידן של חדשנות וטכנולוגיה, אין תחליף למגע אנושי.

 

מחקרים מראים כי אתרים שמציעים שירות לקוחות אנושי בטלפון ובצ'אט, משפרים בצורה משמעותית את אחוזי ההמרה, את גובה הסל הממוצע, את אחוז הלקוחות החוזרים ואת שביעות הרצון של הלקוחות.

 

אבל תחזוקה של מערך שירות לקוחות ומכירות אנושי, מתקדם ומקצועי הוא עניין לא פשוט וגם די יקר.

כדי לתפעל מוקד שתואם לסטנדרטים הגבוהים של הצרכנים, יש צורך בטכנולוגיות מתקדמות, ידע וכוח אדם.

 

כאן אנחנו נכנסים לתמונה!

 

אנו מפעילים את מוקד שירות הלקוחות והמכירות לאתרי איקומרס, המוביל בישראל.

צוות מיומן ילמד את כל מה שצריך לדעת על החברה, האתר והמוצרים שלכם, ויתן מענה בטלפון, בצ'אט ובמייל ללקוחות שלכם.

הצוות מיומן בתהליכי מכירה ושירות, כך שהלקוח שלכם יקבל מענה מקצועי ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר.

הצוות יקדם עבורכם מבצעים, ישדרג ויבצע פעולות UpSale, ויזום שיחות לצורך סגירת עסקה, שדרוג וכיו"ב, במידת הצורך.

 

מערכת Call Center מתקדמת, תבטיח כי הלקוחות שלכם יקבלו את המענה האיכותי ביותר.

מערכת CRM שנבנתה והותאמה במיוחד לאתרי איקומרס, תאסוף ותרכז מידע רלוונטי על לקוחות ומתעניינים.

מערכת צבירת ידע, תבטיח כי כל המידע הרלוונטי על מוצרים, קטגוריות, מידע כללי ועוד, יישמר וישמש לפעילות השוטפת.

 

חשוב לדעת:

# 89% מהצרכנים לא חזרו לקנות באתר איקומרס אחרי שזכו לחווית שירות שלילית.

# 73% מהצרכנים אומרים כי הם "התאהבו" באתר איקומרס בזכות הצוות הידידותי ושירות הלקוחות האיכותי.

# 31% מהגולשים אומרים כי הסיכוי שהם יבצעו רכישה באתר גדל באופן משמעותי, אחרי שהם מקיימים צ'אט חי עם נציג.

 

לפרטים צרו איתנו קשר

טלפון: 03-9444901

כתובת מייל: Wow@wecommerce.co.il

 

כבר תקופה ארוכה שאתם חושבים על זה, ועכשיו החלטתם לעשות את הצעד האמיץ ולהקים חנות אינטרנטית. החנות האינטרנטית תאפשר לכם להגיע ליותר קהלים ללא מגבלה גיאוגרפית, תעזור לכם להציע מגוון רחב של מוצרים ולעשות מהלכים שיווקיים מגוונים. אבל מאיפה מתחילים את תהליך ההקמה? על מה שמים את הדגש ואיך "מסננים את כל הרעשים” של גורמים שונים בעלי אינטרסים?
לפעמים אנחנו קוראים מאמר או פוסט ומרגישים כאילו המילים שנכתבו שם יצאו מהפה שלנו. זה בדיוק המקרה שקרה לנו כשנתקלנו במאמר שהתפרסם באתר Forbes תחת הכותרת - Five Low Tcech hacks to improve Online Shopping. החלטנו להביא לכם בעברית את רוח הדברים עם פרשנות ותוספות שלנו.