שירות לקוחות ומכירות לחנות וירטואלית

שירות לקוחות ומכירות לחנות וירטואלית

31/10/2017

מתברר שמוקד שירות ומכירות טלפוני וצ'אט חי, הם כלים חיוניים להצלחתו של אתר איקומרס.

כן, גם בעידן של חדשנות וטכנולוגיה, אין תחליף למגע אנושי.

 

מחקרים מראים כי אתרים שמציעים שירות לקוחות אנושי בטלפון ובצ'אט, משפרים בצורה משמעותית את אחוזי ההמרה, את גובה הסל הממוצע, את אחוז הלקוחות החוזרים ואת שביעות הרצון של הלקוחות.

 

אבל תחזוקה של מערך שירות לקוחות ומכירות אנושי, מתקדם ומקצועי הוא עניין לא פשוט וגם די יקר.

כדי לתפעל מוקד שתואם לסטנדרטים הגבוהים של הצרכנים, יש צורך בטכנולוגיות מתקדמות, ידע וכוח אדם.

 

כאן אנחנו נכנסים לתמונה!

 

אנו מפעילים את מוקד שירות הלקוחות והמכירות לאתרי איקומרס, המוביל בישראל.

צוות מיומן ילמד את כל מה שצריך לדעת על החברה, האתר והמוצרים שלכם, ויתן מענה בטלפון, בצ'אט ובמייל ללקוחות שלכם.

הצוות מיומן בתהליכי מכירה ושירות, כך שהלקוח שלכם יקבל מענה מקצועי ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר.

הצוות יקדם עבורכם מבצעים, ישדרג ויבצע פעולות UpSale, ויזום שיחות לצורך סגירת עסקה, שדרוג וכיו"ב, במידת הצורך.

 

מערכת Call Center מתקדמת, תבטיח כי הלקוחות שלכם יקבלו את המענה האיכותי ביותר.

מערכת CRM שנבנתה והותאמה במיוחד לאתרי איקומרס, תאסוף ותרכז מידע רלוונטי על לקוחות ומתעניינים.

מערכת צבירת ידע, תבטיח כי כל המידע הרלוונטי על מוצרים, קטגוריות, מידע כללי ועוד, יישמר וישמש לפעילות השוטפת.

 

חשוב לדעת:

# 89% מהצרכנים לא חזרו לקנות באתר איקומרס אחרי שזכו לחווית שירות שלילית.

# 73% מהצרכנים אומרים כי הם "התאהבו" באתר איקומרס בזכות הצוות הידידותי ושירות הלקוחות האיכותי.

# 31% מהגולשים אומרים כי הסיכוי שהם יבצעו רכישה באתר גדל באופן משמעותי, אחרי שהם מקיימים צ'אט חי עם נציג.

 

לפרטים צרו איתנו קשר

טלפון: 03-9444901

כתובת מייל: Wow@wecommerce.co.il

 

פגשנו לאחרונה לקוח פוטנציאלי שבדיוק השיק אתר חדש. בפגישה שלנו הוא אמר את המשפט הבא: ״השקנו אתר חדש. נקדם אותו קצת, נראה שהוא מצליח ואז נוסיף שירות לקוחות״. בינתיים פקיד/ת הקבלה אמור היה לענות לשיחות הטלפון הנכנסות ולפניות במייל. על לייב צ׳ט בכלל אין מה לדבר. כמובן שהגישה הזאת היא מתכון בטוח לכישלון.
זה אולי עוד נראה רחוק אבל חגיגת הקניות הגדולה של השנה כבר כמעט כאן. כל מי שמנהל אתר מכירות אונליין יודע שחודש נובמבר הוא חודש שעשוי להשפיע על כל המאזן של השנה. התנהלות נכונה בתקופה הזאת עשויה להגדיל את מחזור המכירות בעשרות אחוזים. היערכות לקויה או מאוחרת עשויה לייצר אכזבה.