ניהול מערך השילוח

ניהול מערך השילוח

31/10/2017

החוליה החלשה בתפעול אתרי איקומרס היא בדרך כלל גם החוליה האחרונה - מרגע ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח ועד לקבלת המוצר על ידי הלקוח. לשלב הזה קוראים "המייל האחרון" (The last mile), והוא השלב שיקבע בסופו של דבר את מידת שביעות הרצון של הלקוח, וישפיע על הסיכוי שהוא יהפוך ללקוח חוזר.

 

צרכנים רוצים לקבל את המוצר שלהם מהר ועם עלויות שילוח נמוכות ככל הניתן, ולכן זמני האספקה ועלויות השילוח מהווים פרמטר משמעותי בתהליך קבלת ההחלטה והבחירה של הצרכנים באתר המועדף.

 

מחלקת הלוגיסטיקה של WeCommerce מנהלת עבורכם את שלב השילוח מול מגוון חברות משלוחים. אנו עוזרים לכם לשלוח את המוצרים שלכם במהירות וביעילות. אנו נזמין עבורכם את המשלוח המתאים (בהתאם לסוג המוצר, לוחות הזמנים וכיו"ב) וננהל את התהליך מול חברת המשלוחים ומול הלקוחות, גם במקרים של תקלות ובעיות.

 

WeCommerce עובדת מול מגוון חברות משלוחים, ויודעת לספק מוצרים במגוון צורות, החל ממשלוח בתוך 3 ימי עסקים אל בית הלקוח בכל חלקי הארץ, ועד משלוח בתוך שעה ממחסני החברה ועד לבית הלקוח, והכל בעלויות משתלמות ביותר.

 

חשוב לדעת:

# 37% מהצרכנים שזוכים לחווית משלוחים שלילית, מאשימים את האתר ולא את חברת המשלוחים.

# 55% מהצרכנים מצהירים כי הם לא יקנו פעם נוספת מאתר שבו הם חוו בעיות במשלוח.

 

לפרטים צרו איתנו קשר

טלפון: 03-9444901

כתובת מייל: Wow@wecommerce.co.il

שיווק דיגיטלי הפך כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מתוכנית שיווקית של כל מותג שמעוניין לקדם עצמו ולהיות נוכח במרחב הווירטואלי. כדי שתהיו מעודכנים ולוודא שאתם לא נשארים מאחור, הכנו עבורם מאמר קצר העוסק בחשיבות השיווק הדיגיטלי ובטרנדים המובילים בו, שכדאי שתכירו.
אם יש לכם חנות וירטואלית, וודאי שמעתם לא פעם את המושג Email Marketing. אך האם אתם באמת מבינים כמה כוח טמון בדיוור אלקטרוני ועד כמה הוא יכול לסייע לאתר האיקומרס שלכם? כדאי שתקראו.