ניהול מערך השילוח בחנות וירטואלית

ניהול מערך השילוח בחנות וירטואלית

31/10/2017

החוליה החלשה בתפעול אתרי איקומרס היא בדרך כלל גם החוליה האחרונה - מרגע ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח ועד לקבלת המוצר על ידי הלקוח. לשלב הזה קוראים "המייל האחרון" (The last mile), והוא השלב שיקבע בסופו של דבר את מידת שביעות הרצון של הלקוח, וישפיע על הסיכוי שהוא יהפוך ללקוח חוזר.

 

צרכנים רוצים לקבל את המוצר שלהם מהר ועם עלויות שילוח נמוכות ככל הניתן, ולכן זמני האספקה ועלויות השילוח מהווים פרמטר משמעותי בתהליך קבלת ההחלטה והבחירה של הצרכנים באתר המועדף.

 

מחלקת הלוגיסטיקה של WeCommerce מנהלת עבורכם את שלב השילוח מול מגוון חברות משלוחים. אנו עוזרים לכם לשלוח את המוצרים שלכם במהירות וביעילות. אנו נזמין עבורכם את המשלוח המתאים (בהתאם לסוג המוצר, לוחות הזמנים וכיו"ב) וננהל את התהליך מול חברת המשלוחים ומול הלקוחות, גם במקרים של תקלות ובעיות.

 

WeCommerce עובדת מול מגוון חברות משלוחים, ויודעת לספק מוצרים במגוון צורות, החל ממשלוח בתוך 3 ימי עסקים אל בית הלקוח בכל חלקי הארץ, ועד משלוח בתוך שעה ממחסני החברה ועד לבית הלקוח, והכל בעלויות משתלמות ביותר.

 

חשוב לדעת:

# 37% מהצרכנים שזוכים לחווית משלוחים שלילית, מאשימים את האתר ולא את חברת המשלוחים.

# 55% מהצרכנים מצהירים כי הם לא יקנו פעם נוספת מאתר שבו הם חוו בעיות במשלוח.

 

לפרטים צרו איתנו קשר

טלפון: 03-9444901

כתובת מייל: Wow@wecommerce.co.il

סמסים שיווקיים הפכו בשנים האחרונות לכלי שיווקי חזק ויעיל, לאור הזמן הרב שמבלה האדם הממוצע מול המסך הקטן. הודעת SMS קצרה המתריעה על מבצע מיוחד, הטבה בלעדית ליום ההולדת או הגעתה של קולקציה חדשה, בהחלט תופסת את תשומת הלב של כולנו, וגורמת לנו לרצות לרכוש מוצר מסוים, גם אם לא ממש התכוונו... יש 60% הנחה על כל החנות רק עד מחר! מה לא נקנה? ברור שכן! חבל לפספס...
חשבתם פעם באיזו שפה אתם קונים? הרוב המוחלט בישראל יאמר כמובן עברית, וזה הגיוני: אנחנו חיים ונושמים עברית, ואוהבים את הקניות שלנו בשפה נוחה ונגישה. כל זה טוב ויפה, אבל מה לגבי פלחי אוכלוסייה שלמים להם האתר שלכם לא נגיש? הגיע הזמן להביא את החנות הוירטואלית שלכם לשיאים חדשים, על ידי תרגומה לשפות נוספות.