ניהול מערך השילוח בחנות וירטואלית

ניהול מערך השילוח בחנות וירטואלית

31/10/2017

החוליה החלשה בתפעול אתרי איקומרס היא בדרך כלל גם החוליה האחרונה - מרגע ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח ועד לקבלת המוצר על ידי הלקוח. לשלב הזה קוראים "המייל האחרון" (The last mile), והוא השלב שיקבע בסופו של דבר את מידת שביעות הרצון של הלקוח, וישפיע על הסיכוי שהוא יהפוך ללקוח חוזר.

 

צרכנים רוצים לקבל את המוצר שלהם מהר ועם עלויות שילוח נמוכות ככל הניתן, ולכן זמני האספקה ועלויות השילוח מהווים פרמטר משמעותי בתהליך קבלת ההחלטה והבחירה של הצרכנים באתר המועדף.

 

מחלקת הלוגיסטיקה של WeCommerce מנהלת עבורכם את שלב השילוח מול מגוון חברות משלוחים. אנו עוזרים לכם לשלוח את המוצרים שלכם במהירות וביעילות. אנו נזמין עבורכם את המשלוח המתאים (בהתאם לסוג המוצר, לוחות הזמנים וכיו"ב) וננהל את התהליך מול חברת המשלוחים ומול הלקוחות, גם במקרים של תקלות ובעיות.

 

WeCommerce עובדת מול מגוון חברות משלוחים, ויודעת לספק מוצרים במגוון צורות, החל ממשלוח בתוך 3 ימי עסקים אל בית הלקוח בכל חלקי הארץ, ועד משלוח בתוך שעה ממחסני החברה ועד לבית הלקוח, והכל בעלויות משתלמות ביותר.

 

חשוב לדעת:

# 37% מהצרכנים שזוכים לחווית משלוחים שלילית, מאשימים את האתר ולא את חברת המשלוחים.

# 55% מהצרכנים מצהירים כי הם לא יקנו פעם נוספת מאתר שבו הם חוו בעיות במשלוח.

 

לפרטים צרו איתנו קשר

טלפון: 03-9444901

כתובת מייל: Wow@wecommerce.co.il

פגשנו לאחרונה לקוח פוטנציאלי שבדיוק השיק אתר חדש. בפגישה שלנו הוא אמר את המשפט הבא: ״השקנו אתר חדש. נקדם אותו קצת, נראה שהוא מצליח ואז נוסיף שירות לקוחות״. בינתיים פקיד/ת הקבלה אמור היה לענות לשיחות הטלפון הנכנסות ולפניות במייל. על לייב צ׳ט בכלל אין מה לדבר. כמובן שהגישה הזאת היא מתכון בטוח לכישלון.
זה אולי עוד נראה רחוק אבל חגיגת הקניות הגדולה של השנה כבר כמעט כאן. כל מי שמנהל אתר מכירות אונליין יודע שחודש נובמבר הוא חודש שעשוי להשפיע על כל המאזן של השנה. התנהלות נכונה בתקופה הזאת עשויה להגדיל את מחזור המכירות בעשרות אחוזים. היערכות לקויה או מאוחרת עשויה לייצר אכזבה.