ניהול מערך השילוח בחנות וירטואלית

ניהול מערך השילוח בחנות וירטואלית

31/10/2017

החוליה החלשה בתפעול אתרי איקומרס היא בדרך כלל גם החוליה האחרונה - מרגע ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח ועד לקבלת המוצר על ידי הלקוח. לשלב הזה קוראים "המייל האחרון" (The last mile), והוא השלב שיקבע בסופו של דבר את מידת שביעות הרצון של הלקוח, וישפיע על הסיכוי שהוא יהפוך ללקוח חוזר.

 

צרכנים רוצים לקבל את המוצר שלהם מהר ועם עלויות שילוח נמוכות ככל הניתן, ולכן זמני האספקה ועלויות השילוח מהווים פרמטר משמעותי בתהליך קבלת ההחלטה והבחירה של הצרכנים באתר המועדף.

 

מחלקת הלוגיסטיקה של WeCommerce מנהלת עבורכם את שלב השילוח מול מגוון חברות משלוחים. אנו עוזרים לכם לשלוח את המוצרים שלכם במהירות וביעילות. אנו נזמין עבורכם את המשלוח המתאים (בהתאם לסוג המוצר, לוחות הזמנים וכיו"ב) וננהל את התהליך מול חברת המשלוחים ומול הלקוחות, גם במקרים של תקלות ובעיות.

 

WeCommerce עובדת מול מגוון חברות משלוחים, ויודעת לספק מוצרים במגוון צורות, החל ממשלוח בתוך 3 ימי עסקים אל בית הלקוח בכל חלקי הארץ, ועד משלוח בתוך שעה ממחסני החברה ועד לבית הלקוח, והכל בעלויות משתלמות ביותר.

 

חשוב לדעת:

# 37% מהצרכנים שזוכים לחווית משלוחים שלילית, מאשימים את האתר ולא את חברת המשלוחים.

# 55% מהצרכנים מצהירים כי הם לא יקנו פעם נוספת מאתר שבו הם חוו בעיות במשלוח.

 

לפרטים צרו איתנו קשר

טלפון: 03-9444901

כתובת מייל: Wow@wecommerce.co.il

כבר תקופה ארוכה שאתם חושבים על זה, ועכשיו החלטתם לעשות את הצעד האמיץ ולהקים חנות אינטרנטית. החנות האינטרנטית תאפשר לכם להגיע ליותר קהלים ללא מגבלה גיאוגרפית, תעזור לכם להציע מגוון רחב של מוצרים ולעשות מהלכים שיווקיים מגוונים. אבל מאיפה מתחילים את תהליך ההקמה? על מה שמים את הדגש ואיך "מסננים את כל הרעשים” של גורמים שונים בעלי אינטרסים?
לפעמים אנחנו קוראים מאמר או פוסט ומרגישים כאילו המילים שנכתבו שם יצאו מהפה שלנו. זה בדיוק המקרה שקרה לנו כשנתקלנו במאמר שהתפרסם באתר Forbes תחת הכותרת - Five Low Tcech hacks to improve Online Shopping. החלטנו להביא לכם בעברית את רוח הדברים עם פרשנות ותוספות שלנו.