מאמרים אחרונים

ארבעה צעדים למינוף אתר הסחר שלכם
אתר איקומרס הוא פלטפורמה מעולה, חדישה ומתקדמת בתחום ה-Retail ובתקופה האחרונה בעקבות משבר הקורונה התחום עלה עוד שלב וחדר היטב אל תודעת הצרכנים. בהתאם לכך התחרות על ליבם של הצרכנים גוברת ועלינו תמיד להיות ראשונים, להקדים את המתחרים ולהיות מקוריים. כיצד תוכלו "לכבוש" את ליבו של הצרכן הממוצע? כיצד תוכלו לבדל את עצמכם בין כל אתרי הסחר השונים? כיצד תוכלו לייצר יותר טראפיק ולהמיר תוצאות לכדי עסקאות?
המשך קריאה
כיצד תוכלו לשפר את חווית הלקוח שלכם?
אין ספק שמשבר הקורונה היווה קרש קפיצה בכל הנוגע לקבלת מידע אונליין באמצעות האינטרנט ובתחום רכישות האונליין בפרט. האוכלוסייה שהייתה רגילה לבצע רכישות מוצרים בקניונים ובחנויות הפכו בלית ברירה ללקוחות פוטנציאלים בתחום רכישות האונליין דבר זה בא לידי ביטוי גם ברכישת מוצרי צריכה בסיסיים כמו מזון, מוצרי היגיינה וכד'.
המשך קריאה
כך תהפכו מבקרים בחנות אינטרנטית לרוכשים
קידום אורגני (SEO) הוא ללא ספק דרך נהדרת להביא תנועה רבה לאתר שלכם, בצורה טבעית ונטולת מניפולציות (עד כמה שניתן), ובעיקר קהל ייעודי, ייחודי ורלוונטי לשירותים/מוצרים שאתם מציעים.יחד עם זאת, קיימת תחרות גדולה מאוד באינטרנט בין האתרים השונים באשר לשאלה מי יצליח להתברג ראשון...
המשך קריאה
טיפים להקטנת ההחזרות בחנות האינטרנטית שלכם
חוויית הקנייה הווירטואלית שונה מעט מחוויית הקנייה הפיזית הקלאסית, והשוני מורגש במיוחד בכל הנוגע ליכולת לראות את המוצר בצורה מוחשית, לגעת בו, למדוד אותו וכו' – כלומר חוסר הממד הפיזי ברכישה מקוונת מקשה מעט על הרוכשים, וגורם לא פעם להחזרות מרובות – לפחות כ-30% מהמוצרים שנרכשים אונליין, מוחזרים לחנויות.
המשך קריאה
צ'אט חי או צ'אט בוט – מה עדיף?
בטרם נסקור את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהצ'אטים, ונבדוק מי עדיף מביניהם, חשוב תחילה שנבין את המשמעות של סוגי הצ'אטים.צ'אט חי הוא מערכת המבוססת על האינטרנט, המאפשרת לנציגי שירות אנושיים לנהל שיחות ממוחשבות בזמן אמת עם לקוחות, דרך האתר בו הם נמצאים, ולהשיב לשאלותיהם/בקשותיהם.
המשך קריאה
אתר איקומרס שבנוי על קוד סגור או על קוד פתוח? מה כדאי?
החלטתם לפתוח חנות וירטואלית ולבנות אתר איקומרס חדש ומהפכני. מזל טוב!אבל איך מחליטים על איזו מערכת ניהול לבנות את האתר? האם לבחור במערכות המבוססות על קוד פתוח או שמא לבחור דווקא במערכות המבוססות על קוד סגור?
המשך קריאה
איך שדה החיפוש באתר המכירות שלכם יכול להשפיע על המכירות?
החוויה של המשתמש באתר היא הדבר החשוב ביותר. ככל שהיא תהיה טובה ויעילה, כך המשתמש יאהב את האתר ואת המותג שלכם, והסיכוי למכירה גבוה יותר. שהקמתם את אתר המכירות שלכם, ביצעתם פעולות רבות: מחקר, אפיון, עיצוב, פיתוח, הקמת קטלוג מוצרים, סליקה, משלוחים...
המשך קריאה
טיפים לבחירת שירותי סליקה לאתר הסחר שלכם
טבעו של העולם הוא לנוע טכנולוגית כל הזמן קדימה, והטכנולוגיה כיום היא דיגיטלית במקרים רבים. אם בשנים עברו היינו עדים להימצאותן הפיזית של קופות רושמות לעסקים, כיום אנשים משתמשים גם במערכות סליקה מרחוק. בואו נדבר על זה.
המשך קריאה
שווה אלף מילים? איך תמונות מוצר טובות יכולות להגדיל מכירות באתר איקומרס
כשזה נוגע לאיקומרס, תמונה לא שווה אלף מילים. התמונה הנכונה שווה כסף.כשאנחנו קונים ברשת אנחנו לא יכולים לגעת, להריח, להחזיק, לטעום או למדוד. אנו מתרשמים מהמוצר דרך תמונות וטקסט. ככל שתמונת המוצר תהיה יותר אטרקטיבית, הסיכוי שהמוצר...
המשך קריאה
על ההבדלים בין אתר איקומרס לאתר תדמית
בעידן של היום, כשעולם האיקומרס פורח ומתפתח, נראה כי כל עסק מעוניין להקים אתר איקומרס משלו ולהיות חלק מהטרנד הדיגיטלי הכי חם. עם זאת, חשוב להבין כי לא כל עסק צריך אתר איקומרס, אלא צריך דווקא אתר תדמיתי מקצועי ומלא במידע, שיסייע ללקוחות פוטנציאליים להבין יותר על העסק ועל השירותים המוצעים בו.
המשך קריאה
כך תהפכו את האתר שלכם מפלטפורמה טכנולוגית לחנות אמיתית
הקמת חנות אונליין יכולה להיות עסק ארוך, יקר ומורכב. היא גם יכולה להיות פשוטה ומהירה. מהי הדרך הנכונה? האם עדיף לעבור תהליך איפיון ארוך ומדוקדק ולפתח אתר על פלטפורמת איקומרס מורכבת כגון מג׳נטו או שעדיף לעשות תהליך שיאפשר time to market מהיר גם אם מדובר באיפיון זריז ובשימוש בפלטפורמה ״פרימיטיבית״ יותר?
המשך קריאה
6 טיפים איך להצליח באמזון
רבים הישראלים שגילו את הקסם במסחר באמזון. מי לא רוצה לשבת בבית, בבית קפה או אפילו בים ולראות איך הכסף זורם לחשבון הבנק.אבל לא הכל נוצץ באמזון ורבים מגלים שהכניסה לעולם הזה היא היא טובענית יותר מהחלומות שמכרו להם בהתחלה. הערכות הן שרק בין 9% ל–15% מהישראלים שפותחים עסק-חנות באמזון מצליחים להרוויח.
המשך קריאה
איך מגוון פתרונות תשלום ישפיעו על החנות האינטרנטית שלכם?
אחד העקרונות המנחים ניהול פעילות איקומרס וניהול חנויות אינטרנטיות הוא עיקרון המגוון. ניתן לדייק עקרון זה אף יותר ולטעון שהצרכן בעידן הנוכחי דורש שתמיד תהיה לו האופציה להתלבט ולבחור את ההעדפה שלו. הצרכן רוצה להיות בשליטה והחנויות הוירטואליות צריכות לאפשר לו את תחושת השליטה.
המשך קריאה
נגיף הקורונה וההשפעות האפשריות שלו על הצרכנים ועולם האיקומרס
בימים אלו אנחנו עומדים בעיצומו ואולי רק בפתחו של אחד המשברים הגדולים בעידן המודרני – משבר הקורונה. בעידן הגלובלי שבו אנחנו חיים, מה שהתחיל מנגיף מסתורי בסין, התפשט במהרה למדינות נוספות ומאיים לשנות את כל מה שהכרנו עד היום.
המשך קריאה
הקמת חנות וירטואלית – כך תעשו זאת נכון!
כבר תקופה ארוכה שאתם חושבים על זה, ועכשיו החלטתם לעשות את הצעד האמיץ: להקים חנות וירטואלית. החנות הוירטואלית תאפשר לכם להגיע ליותר קהלים ללא מגבלה גיאוגרפית, תעזור לכם להציע מגוון רחב של מוצרים ולעשות מהלכים שיווקיים מגוונים.
המשך קריאה
איך לנהל את חברת השליחויות של אתר האיקומרס שלכם?
השלב האחרון בתהליך הרכישה בכל חנות אינטרנטית נקרא ה-Last mile. שלב זה מתחיל ברגע שהגולש סיים את תהליך הרכישה ומסר את פרטי האשראי שלו ומסתיים אחרי שהלקוח קיבל את המוצר והתחיל להשתמש בו. שלב זה הוא השלב המורכב והמסוכן ביותר אבל גם שלב שהתנהלות נכונה בו יכולה להגביר את שביעות הרצון של הלקוח...
המשך קריאה
שיווק באמצעות סמס – חשיבות ויתרונות השימוש בחנות אינטרנטית
סמסים שיווקיים הפכו בשנים האחרונות לכלי שיווקי חזק ויעיל, לאור הזמן הרב שמבלה האדם הממוצע מול המסך הקטן. הודעת SMS קצרה המתריעה על מבצע מיוחד, הטבה בלעדית ליום ההולדת או הגעתה של קולקציה חדשה, בהחלט תופסת את תשומת הלב של כולנו, וגורמת לנו לרצות לרכוש מוצר מסוים, גם אם לא ממש התכוונו… יש 60% הנחה...
המשך קריאה
5 פעולות שיעזרו לכם לשפר את הביצועים בחנות המקוונת שלכם
לפעמים אנחנו קוראים מאמר או פוסט ומרגישים כאילו המילים שנכתבו שם יצאו מהפה שלנו. זה בדיוק המקרה שקרה לנו כשנתקלנו במאמר שהתפרסם באתר Forbes תחת הכותרת – Five Low Tcech hacks to improve Online Shopping.החלטנו להביא לכם בעברית את רוח הדברים עם פרשנות ותוספות שלנו
המשך קריאה
מנהלים חנות מקוונת? כך תבצעו שימור לקוחות לאחר מכירה באתר
אם אתם רוצים לשמר ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלכם, חשוב שתבינו שיש להשקיע בכך מאמצים רבים באופן עקבי. יחס אישי ללקוח מהווה את הבסיס לשימור לקוחות באתרי מסחר, כאשר מלבד זאת, ישנם טיפים נוספים שיעזרו לכם להישאר בשטח במשך זמן רב. קבלו 11 טיפים לשימור לקוחות לאחר מכירה באתר:
המשך קריאה
חנות מקוונת רב לשונית: גם אתם יכולים
חשבתם פעם באיזו שפה אתם קונים? הרוב המוחלט בישראל יאמר כמובן עברית, וזה הגיוני: אנחנו חיים ונושמים עברית, ואוהבים את הקניות שלנו בשפה נוחה ונגישה. כל זה טוב ויפה, אבל מה לגבי פלחי אוכלוסייה שלמים להם האתר שלכם לא נגיש? הגיע הזמן להביא את החנות המקוונת שלכם לשיאים חדשים, על ידי תרגומה לשפות נוספות.
המשך קריאה
GDPR – מה זה בכלל?
(GDPR (General Data Protection Regulation הינן תקנות הגנת הפרטיות של האיחוד האירופי, שנכנסו לתוקף ב-25.5.2018, ומטרתן להסדיר מחדש את השמירה והשימוש במידע האישי של אזרחי האיחוד האירופי, הנמצא בידי חברות מסחריות שונות. הרעיון הוא ליצור חוק אחיד ומחייב בכל מדינות האיחוד האירופי, שיגן על המידע האישי של כל תושב.
המשך קריאה
בעלי חנות אינטרנטית? כך תקטינו את מספר העגלות הנטושות באתר שלכם
האתר שלכם יכול להיות מעוצב, מרשים, קל לתפעול ונוח לגלישה, אתם יכולים להציע מגוון מוצרים, לספק תמונות מוצר באיכות גבוהה, להוסיף סרטונים לכל מוצר ואף לאפשר רכישה קלה ומהירה, אך עדיין חלק נכבד מהלקוחות הגולשים בחנות האינטרנטית שלכם יינטשו את עגלות הקניות שלהם, באיזשהו שלב במהלך ביקורם באתר.
המשך קריאה
7 טיפים להגדלת המכירות בחנות הוירטואלית שלכם
אז יופי, הקמתם חנות וירטואלית יפיפייה, השקעתם בעיצוב מרהיב, תמונות משגעות וכמובן בפרסום במדיות השונות, אך עדיין אתם לא מייצרים מספיק מכירות כפי שקיוויתם?בדיוק בשביל זה סקרנו עבורכם 7 טיפים שיגדילו את המכירות בחנות הוירטואלית שלכם.
המשך קריאה
5 טיפים ליצירת שירות לקוחות מצליח
כבעלי עסקים, עלינו לזכור תמיד שהיחס שהלקוח מפתח כלפי החנות שלנו, הרושם הנוצר אצלו וחווית הקנייה שלו, תלויים באופן ישיר בשירות הלקוחות שהחנות שלנו מספקת. ייתכן שהלקוח יבוא במגע עם שירות הלקוחות שלנו, כבר בשלב "טרום הקנייה", כאשר הוא מתעניין במוצר מסוים ומעוניין לקבל מידע אודותיו, ייתכן שהוא יצור קשר עם שירות הלקוחות זמן קצר לאחר רכישת מוצר, בכדי לשאול שאלות ...
המשך קריאה
טיפים להיערכות נכונה לקראת בלאק פריידי – Black Friday
במרכז החודש הזה עומד כמובן הבלאק פריידי Black Friday – יום שישי השחור, שהוא כבר מזמן הרבה יותר מיום שישי האחרון של נובמבר. אבל חודש נובמבר מכיל אירועים מרכזיים נוספים – החודש מתחיל באופן מסורתי עם אירוע המכירות הגדול של גוגל – shopping.il שצובר תאוצה משנה לשנה. מיד אחרי הבלאק פריידי מתרחש אירוע מכירות נוסף...
המשך קריאה
איקומרס (ecommerce) – ישראל לעומת ארה"ב
אין ספק שהמסחר האלקטרוני הינו כבר חלק בלתי נפרד מחיינו. ישראלים רבים גילו בשנים האחרונות את "נפלאות הרכישה המקוונת", והשימוש באותן חנויות וירטואליות רק הולך וגדל.נוחות, מגוון רחב של מוצרים, קנייה מאובטחת, השוואת מחירים בלחיצת כפתור ומשלוח מהיר, הינם רק חלק מהסיבות לגידול בהיקף השימוש במסחר אלקטרוני.
המשך קריאה
חשיבות ה-Email Marketing עבור אתר איקומרס וצעדים ראשונים לפעילות דיוור יעילה ?
אימייל מרקטינג הוא הכלי הפשוט, היעיל והזול ביותר לקשר עם הלקוחות הקיימים שלכם, לספר להם על הטבות ומבצעים, לתת להם כלים ומידע וגם להיות איתם בקשר אישי בהתאם למוצרים שהם קנו (או לא קנו), תדירות הקנייה שלהם ואפילו ימי ההולדת שלהם.
המשך קריאה
כך תנסחו מסמך מדיניות החזרות והחלפות באתר
מדיניות החזרות והחלפות באתר. נשמע משעמם… נשמע כמו לינק קטנטן בתחתית האתר, כזה שאף אחד לא רואה ואף אחד לא מקליק עליו. אז זהו שלא…מדיניות החזרות מעולה, יכולה לשדרג את החנות הוירטואלית שלכם ולהגדיל באופן משמעותי את כמות העסקאות שיסגרו בה.מדיניות החזרות (והחלפות) היא חלק מהותי במערך שירות הלקוחות של...
המשך קריאה
טרנדים מובילים בשיווק דיגיטלי
בעל עסק שמזניח את עולם השיווק הדיגיטלי הוא בעל עסק שיתקשה לשרוד בעולם היום. כל מנהל חייב להכיר את הערוצים והפלטפורמות השונות בעולם הדיגיטלי, ולשלוט בהם בצורה מושלמת. מילים כמו קידום ממומן ביוטיוב, פייסבוק, לינקדאין וגוגל, או קידום אורגני, הן מילים הצריכות להיות שגורות בפיהם של כל מנהל שיווק או כל מנכ"ל. כחלק מכך, על כל מנהל להכיר את הטרנדים החמים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.
המשך קריאה
מענה אנושי לעסקים – הבסיס להצלחת אתר הסחר שלכם
שירות לקוחות מעולה, הוא חלק בלתי נפרד מהיסודות של כל אתר סחר, לא פחות מהפלטפורמה הטכנולוגיות, הקטלוג או הכלים השיווקיים השונים.סם וולטון, המייסד של וולמרט אמר לפני הרבה שנים את המשפט הבא: The Goal as a company is to have a customer service that is not just best, but legendary.
המשך קריאה
5 טעויות נפוצות בבניית חנות אינטרנטית
אין ספק שמספר אתרי ה-e Commerce נמצא בעלייה בשנים האחרונות והמגמה היא ששוק זה ימשיך לגדול ולהתפתח לאורך השנים.בעלי עסקים גדולים ורשתות רבות כבר הבינו את הפוטנציאל הגלום ...בעולם זה. לצד חנויות פיזיות בקניונים ומרכזים מסחריים, עסקים רבים החליטו להקים חנות אינטרנטית, שמהווה אלטרנטיבה
המשך קריאה
איך בוחרים סיומת לחנות וירטואלית?
כיום, ניתן לבחור באחת מתוך מגוון סיומות חדשות המוצעות על ידי ארגון האינטרנט העולמי, אשר חלקן מיועדות באופן פרטני לחנויות וירטואליות – מה שמאפשר את יצירת הדומיין המושלם, אשר ישקף במאת האחוזים, את תחום פעילות האתר.
המשך קריאה