שירותים נוספים

שירות לקוחות לאתרי איקומרס

שירות לקוחות מעולה הוא לב ליבו של אתר איקומרס מצליח. אבל כדי לתת ללקוח שירות מעולה יש
צורך בכח אדם מיומן, במערכות טכנולוגיות מתקדמות שמאפשרות לנהל פניות ממספר ערוצים במקביל, במערכות לניהול היידע, בכלים ליצירת דוחות ועוד. השילוב בין כלים מתאימים, מתודולוגיות עבודה וכח אדם מקצועי מאפשר לתת מענה לאופי הדינאמי של עולם האיקומרס גם בתקופות של לחץ חיצוני.


מוקד השירות של WECOMMERCE הוא מוקד ייחודי שנבנה במיוחד לצרכים ולאופי של עולם האיקומרס. עשרות נציגי שירות אשר מתמחים בתחום האיקומרס נותנים מענה ללמעלה מ-90,000 פניות שירות בחודש בטלפון, צ'ט, מייל, וואטסאפ, פייסבוק, ואינסטגרם. הצוות שלנו פועל 6 ימים בשבוע ןמיומן במתן מענה מלא לכל צרכי הלקוחות, כולל עבודה על ממשק האתר (מג'נטו, ווקומרס, שופיפיי ועוד), על מערכות טכנולוגיות נוספות מערכות (כגון מערכות ERP), התנהלות מול חברות המשלוחים, מרכזים לוגיסטיים, מחלקות כספים ועוד.
האתגר שלנו הוא להכיר את המותגים איתם אנחנו עובדים ממש כאילו אנחנו חלק מהצוות של האתר ולתת מענה מהיר, מקצועי ואנושי שיוביל לשביעות רצון מצד הלקוחות ולשקט נפשי עבור מנהלי האתר. אנחנו יודעים להוריד ממנהלי האתר 99% מההתנהלות מול הלקוח ולפנות אותם לנושאים אחרים. מוקד השירות של WECOMMERCE מאפשר שילוב בין מענה אנושי למענה אוטומטי מתקדם 24/7. תהליך ההקמה וקליטת הלקוח הינו פשוט ומהיר והפעילות כולה מתבצעת בשקיפות מלאה תוך מתן גישה למערכות השירות וקבלת דוחות יומיים וחודשיים בנוגע לפעילות המוקד.
אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת פרטים נוספים בנושא
פנייתך נשלחה בהצלחה!
ניצור איתך קשר בהקדם
Oops! Something went wrong while submitting the form.
שירות לקוחות
קשר ישיר עם חברות המשלוחים ומחסני האתר
שירות לקוחות
מענה שירותי במגוון ערוצים - טלפון, צ׳ט, מייל, פייסבוק ווטסאפ
שירות לקוחות
צוות שירות המתמחה
בצרכים הייחודיים
של כל אתר
שירות לקוחות
ניתוח דאטה וביצוע
אנליזות לשיפור
המכירות באתר
שירות לקוחות
ניהול סקרי שביעות רצון ומדידת איכות השירות
שירות לקוחות
התמששקות עם מערכות
,ניהול האתר (מג׳נטו
(...ווקומרס, שופיפיי
חנות אינטרנטית

שירותים נוספים