מוקד השירות של WECOMMERCE הוא מוקד ייחודי שנבנה במיוחד לצרכים ולאופי של עולם האיקומרס. עשרות נציגי שירות אשר מתמחים בתחום האיקומרס נותנים מענה ללמעלה מ-90,000 פניות שירות בחודש בטלפון, צ'ט, מייל, וואטסאפ, פייסבוק, ואינסטגרם. הצוות שלנו פועל 6 ימים בשבוע ןמיומן במתן מענה מלא לכל צרכי הלקוחות, כולל עבודה על ממשק האתר (מג'נטו, ווקומרס, שופיפיי ועוד), על מערכות טכנולוגיות נוספות מערכות (כגון מערכות ERP), התנהלות מול חברות המשלוחים, מרכזים לוגיסטיים, מחלקות כספים ועוד.