Omnichannel Support

השאיפה שלנו היא להעניק ללקוחות את הסטנדרט השירותי הגבוה ביותר שניתן לתת. כדי לעשות זאת צריך לתת מענה לדרישה של הלקוח ליצירת קשר במגוון רחב של ערוצי תקשורות:
שירות מענה אנושי
ווטסאפ
שירות לקוחות
פייסבוק ואינסטגרם
מענה אנושי לעסקים
צ׳ט
תמיכה טכנית
מייל
שירות לקוחות
 טלפון
בעזרת Omnichannel Support ניתן לשפר את איכות השירות ללקוח ולייעל בצורה משמעותית את ההתנהלות במוקד השירות. כדי לעשות Omnichannel Support צריך כלים טכנולוגיים מתקדמים. כדי לתת שירות מצויין כל הכלים צריכים לפעול בתיאום אחד עם השני. אנחנו קוראים לזה Omnichannel Support
אנחנו עושים את זה בעזרת מערכת Zendesk שמאפשרת לנו לנהל את כל ערוצי התקשורת במקום אחד בצורה יעילה. המטרה היא לתת ללקוח את התחושה שהשירות הוא שירות רציף, שאנחנו מכירים אותו, הם הצרכים שלו ואת הבעיות שלו ויודעים לספק לו את הפתרון הטוב ביותר.
פתרון Omnichannel מושלם יאגד לא רק את כל ערוצי התקשורת אלא גם ישלב בתוך אותה מערכת מידע רלוונטי לנציג השירות והתממשקויות נוספות כגון התממשקות למערכת הניהול של אתר הסחר או למערכת חברת המשלוחים.
מערכת Zendesk עליה אנו פועלים מאפשרת לנו לתת שירות Omnichannel ברמה גבוהה לכמות גדולה של אתרים. אתרים אלו נהנים מטכנולוגיה מתקדמת שהיתה שמורה עד היום רק לגופי איקומרס גדולים במיוחד.
אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת פרטים נוספים בנושא