טכנולוגיה

כדי לטפל בעשרות אלפי פניות שירות בחודש יש צורך במערכות טכנולוגיות עוצמתיות ומתקדמות במיוחד.
מערכות אלו מסייעות לצוות שלנו לספק מענה מיטבי לפניות שמגיעות ממספר ערוצים במקביל - טלפון, צ׳ט, מייל, פייסבוק, אינסטגרם, ווטסאפ ולנהל פניות מורכבות אשר נמשכות זמן רב, דורשות סנכרון בין מספר ערוצי שירות ואינטגרציה עם מערכות נוספות לצורך קבלת מידע וביצוע פעולות. הלקוחות של WECOMMERCE נהנים מעוצמה טכנולוגית שהיתה שמורה עד היום רק לענקי האיקומרס ושבזכות החיבור ל-WECOMMERCE הם יכולים ליהנות ממנה ללא השקעה כספית מיותרת.
GLASSIX הינה מערכת טכנולוגית מבין המובילות בשוק מערכות ה-CRM והיא מלווה את הצוות שלנו בטיפול בפניות באופן שוטף.

e commerce
e commerce
במרכז הפעילות שלנו עומדת מערכת GLASSIX.
GLASSIX היא מערכת Omnichannel מתקדמת לניהול צוותי שירות ומכירות. במהלך העבודה שלנו עם GLASSIX יצרנו פתרונות מתקדמים וייחודיים הנדרשים לניהול יעיל של שירות לקוחות לאתרי איקומרס.המערכת המתקדמת מאפשרת לנו לייצר אינטגרציה עם מערכות הניהול של האתר, מערכות ERP שונות ומערכות הניהול של חברות המשלוחים.
העוצמה של  GLASSIX בשילוב עם מערכת WYZE לניהול יידע בארגון ומערכת הטלפוניה המתקדמת של  Aircall מאפשרות חיבור יעיל לכלי שירות חיצוניים כגון WhatsApp או Instagram ומאפשרת לנו לתת מענה לכמות גדולה שיותר של פניות בפרק זמן קצר יותר וברמה מקצועית גבוה במיוחד.
אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת פרטים נוספים בנושא