טכנולוגיה

כדי לטפל בעשרות אלפי פניות שירות בחודש יש צורך במערכות טכנולוגיות עוצמתיות ומתקדמות במיוחד.
מערכות אלו מסייעות לצוות שלנו לספק מענה מיטבי לפניות שמגיעות ממספר ערוצים במקביל - טלפון, צ׳ט, מייל, פייסבוק, אינסטגרם, ווטסאפ ולנהל פניות מורכבות אשר נמשכות זמן רב, דורשות סנכרון בין מספר ערוצי שירות ואינטגרציה עם מערכות נוספות לצורך קבלת מידע וביצוע פעולות. הלקוחות של WECOMMERCE נהנים מעוצמה טכנולוגית שהיתה שמורה עד היום רק לענקי האיקומרס ושבזכות החיבור ל-WECOMMERCE הם יכולים ליהנות ממנה ללא השקעה כספית מיותרת.
זנדסק הינה מערכת טכנולוגית מבין המובילות בשוק מערכות ה-CRM והיא מלווה את הצוות שלנו בטיפול בפניות באופן שוטף.

e commerce
e commerce
במרכז הפעילות שלנו עומדת מערכת Zendesk.
Zendesk הוא פתרון מדף המיועד לצוותי שירות ומכירות. במהלך העבודה שלנו עם Zendesk חברנו לצוותי פיתוח מקומיים המתמחים בפלטפורמה זו ויצרנו פתרונות מתקדמים ויחודייים הנדרשים לניהול יעיל של שירות לקוחות לאתרי איקומרס.
מערכת ה-Zendesk של WECOMMERCE מאפשרת לנו לייצר אינטגרציה עם מערכות הניהול של האתר, מערכות ERP שונות ומערכות הניהול של חברות המשלוחים.
העוצמה של  Zendesk ושל מערכות נוספות כגון מערכת הטלפוניה המתקדמת Aircall ומערכות נוספות המאפשרות חיבור יעיל לכלי שירות חיצוניים כגון whatsapp או instagram מאפשרת לנו לתת מענה לכמות גדולה שיותר של פניות בפרק זמן קצר יותר וברמה מקצועית גבוה במיוחד.
אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת פרטים נוספים בנושא