טכנולוגיה
כדי לטפל בעשרות אלפי פניות שירות בחודש יש צורך במערכות טכנולוגיות עוצמתיות ומתקדמות במיוחד.
מערכות אלו מסייעות לצוות שלנו לספק מענה מיטבי לפניות שמגיעות ממספר ערוצים במקביל - טלפון, צ׳ט, מייל, פייסבוק, אינסטגרם, ווטסאפ ולנהל פניות מורכבות אשר נמשכות זמן רב, דורשות סנכרון בין מספר ערוצי שירות ואינטגרציה עם מערכות נוספות לצורך קבלת מידע וביצוע פעולות. הלקוחות של WECOMMERCE נהנים מעוצמה טכנולוגית שהיתה שמורה עד היום רק לענקי האיקומרס ושבזכות החיבור ל-WECOMMERCE הם יכולים ליהנות ממנה ללא השקעה כספית מיותרת.
GLASSIX הינה מערכת טכנולוגית מבין המובילות בשוק מערכות ה-CRM והיא מלווה את הצוות שלנו בטיפול בפניות באופן שוטף.